Monday 8 July 2019

Ακολουθεί σεντόνι σκέψεων


Ακολουθούν κάποιες σκέψεις μου με αφορμή την δήλωση-ντροπή  του δικηγόρου Κούγια χτές το βράδυ, την ημέρα των εκλογών, στον δημοσιογράφο Νίκο Χατζηνικολάου Χατζηνικολάου-Κούγια
Εξέφρασε την άποψη ότι η ψήφος των άλλων πολιτών έχει μεγαλύτερη βαρύτητα από τους Ρομά και τα άτομα με ιδιαιτερότητες. Δυστυχώς, υπάρχουν πολλοί που συμμερίζονται την άποψή του αλλά δεν το λένε ανοιχτά.   Δεν διευκρίνησε όμως τις ιδιαιτερότητες. Σεξουαλικές; Σωματικές; Πνευματικές; Ως προς το τελευταίο θα συμφωνήσω. Έχω γίνει μάρτυρας αρκετές φορές να "σέρνουν" ηλικιωμένους ανθρώπους με άνοια στα εκλογικά τμήματα με τον φάκελο έτοιμο ή να τους ψηθυρίζουν συνεχώς στο αφτί ποιον να ψηφίσουν. Ή μήπως σε αυτή την περίπτωση σιωπούμε γιατί μας συμφέρει;
Και κάποια άλλη σκέψη που πέρασε από το μυαλό μου. Όλοι χαίρονται που η Χρυσή Αυγή δεν μπήκε στην Βουλή. Αναρωτιέμαι αν μας δουλεύουν κατάμουτρα ή κρύβονται πίσω από το δάχτυλό τους ή πραγματικά δεν τους "κοβει". Αυτό το 5% των φασιστών που πήγε; Εξατμίστηκε; Αλλαξοπίστησε; Είναι μέσα στο 44% της αποχής;
Πολύ φοβάμαι ότι τους εκπροσωπεί ο Βελόπουλος ή ακόμα και η ΝΔ.
Και για να είμαι ειλικρινής, προτιμώ παρατάξεις που έχουν στους κόλπους τους Ρομά και άτομα με ιδιαιτερότητες παρά φασίστες και ναζιστές. Ναι! Είμαι ρατσίστρια απέναντι σε άτομα ντραμπούκους που προσπαθούν να επιβάλλουν τις "ιδέες" τους με τον τρόμο ,τον εκφοβισμό και βία. 
Και ας κατηγορηθώ για μειωμένη αντίληψη και έλλειψη αισθητικής.
Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας!

No comments:

Post a Comment